ucapan pertama;

nadhirah humaira'

Wednesday, November 25, 2009

pasal kawan saya.......

Saya ada mengenali seorang kawan saya iaitu Che Nur Hasanah.Saya kenal dia masa tahun tiga,mula-mula dia ajak saya duduk sebelah tempat dia saya pun ikutlah.Mula-mula saya segan degan dia sebab baru kenal kan, biasalah.Pastu saya kawan rapat dengan dia,dia pun ada kawan baik juga iaitu Nur Athirah dan Nur Nailah Farisa saya pun kawan baik dengan dia juga.Saya juga sama kelas ,sama kumpulan,sama ADK dan lain lagilah .Dia juga pelajar cemerlang dia sering dapat nombor satu.Dia baik, cantik dan cerdik.adik beradik dia 5, dia anak ke dua.Kami kawan rapat sejak tahun3-5 sebab kami sentiasa sekelas, kami juga sentiasa pergi dua -dua walau kemana pergi kecuali lepas balik sekolah hubungan kami bagai isi dan kuku.Saya harap persahabatan saya dan dia akan abadi selamanya.amin.............


1 comment:

untuk semua......

tahun 5 banat 2009

untuk semua tahun5....

u and me

friendz never endz

sahabat oh sahabat

friend is friend

all friendz