ucapan pertama;

nadhirah humaira'

Wednesday, November 25, 2009

Pasal Best Friends saya!!!

Namanya Wan Nur Amira.Dia baik tapi suka cemburu sikit.
Dialah orang yang pertama saya kenal masa tahun dua kat sekolah Al-Amin.Dialah kawan baik saya masa tahun 2,pas saya tahun tiga saya dah x rapat dengan dia sebab bukan sekelas, saya kelas a dia kelas b.Walaupun kami dah x rapat saya kami masih lagi kawan.Setiap raya keluarga dia suka beri kuih raya.Saya dan dia adalah waris.Semenjak saya tahun 5 hubungan kami kembali rapat sebab kelas sama.Kami juga selalu chatting dalam satu jam gitulah.Dia juga adalah kawan saya dunia akhirat. Semoga ukhuwah kita berkekalan hingga akhir hayat ye.


No comments:

Post a Comment

untuk semua......

tahun 5 banat 2009

untuk semua tahun5....

u and me

friendz never endz

sahabat oh sahabat

friend is friend

all friendz