ucapan pertama;

nadhirah humaira'

Wednesday, November 25, 2009

HARI IHTIFAL 09

20-11-09 merupakan hari ihtifal ilmi yg diadakan di bangunan SMIAAK.Tahun ni saya dapat pelajar cemerlang nombor 4 lagi,tapi alhamdullilah lah dapat juga naik pentas seperti tahun sebelumnya.Tahun 5,tahun ni buat persembahan puppet show lain dari lain.Saya x belakon saya cuma tolong hias je dan angkat meja,saya x ngajuk pon, lagipon saya dah tarik diri awal2 lagi.Nak tahu x tahun ni pelajar cemerlang tahun 5 hanya 5 org je berbanding semua tahun,tahun lain 10 org tapi x termasuk tahun 6 sebab tahun 6 kan UPSR . klah setakat ni sajelah saye tulis. wassalam.......

masa saye ambil hadiah pelajar cemerlang.


Ni saya belah kiri yg tinggi tu kanan tu jibah


inilah persembahan PUPPET SHOW oleh banat tahun 5


inilah banat Batch 11 di atas pentas

No comments:

Post a Comment

untuk semua......

tahun 5 banat 2009

untuk semua tahun5....

u and me

friendz never endz

sahabat oh sahabat

friend is friend

all friendz