ucapan pertama;

nadhirah humaira'

Wednesday, November 25, 2009

AKHIRNYA, SAYA BEBAS DARI PEPERIKSAAN TAHUN LIMA.

ALHAMDULILAH.saya bebas dari peperiksaan untuk tahun lima.saya harap dapat nombor tiga macam dulu. amin...saya nazar kalau saya dapat nombor 1,2,3 saya akan puasa sehari .Semoga dimakbulkan Allah. Saya harap nak naik pentas macam dulu akan termakbul.Masa saya tahun tiga saya dapat tempat ke lima pelajar cemerlang, tahun4 saya dapat tempat ke 4 pelajar cemerlang dan saya harap tahun ni dapat tempat ke tiga pelajar cemerlang.amin...saya nak menyaingi Hasanah yang selalu dapat nombor satu tu,tapi tahun depan saya dah x de kat sekolah tu lagi saya akan sekolah di melaka.Saya rasa xnak pindah dari Kemaman,tapi tu x mungkin

No comments:

Post a Comment

untuk semua......

tahun 5 banat 2009

untuk semua tahun5....

u and me

friendz never endz

sahabat oh sahabat

friend is friend

all friendz