ucapan pertama;

nadhirah humaira'

Wednesday, November 25, 2009

APA YANG DILAKUKAN CUTI SEKOLAH NANTI?

Pertama; Lawatan-Sekolah saya mengadakan lawatan sambil belajar di Kelantan untuk tahun 6 dan Pengawas Sekolah.Jadi saya pun kena pergi sebab pengawas sekolah.Saya rasa x sabar nak pergi bersama rakan-rakan.

Kedua;
Memasak-mak saya akan mengajar saya memasak.Saya akan cuba memasak dengan baik.Insya-allah.Kalau saya dah pandai saya akan ajar rakan-rakan dan beri resepi.

Ketiga;
Membaca-Saya akan baca novel saya, buku cerita ke dan majalah.Saya sekarang dah beli novel sebanyak 70 buah novel x termasuk lagi orang pinjam.

Saya harap cuti sekolah nanti akan saya lakukan dengan perkara yang berfaedah.amin..............

No comments:

Post a Comment

untuk semua......

tahun 5 banat 2009

untuk semua tahun5....

u and me

friendz never endz

sahabat oh sahabat

friend is friend

all friendz